وبلاگ ورزشی




   وبلاگ ورزشی


   وبلاگ ورزشی
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها:

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 14
بازدید کل : 2929
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

طراح قالب

Template By: LoxBlog.Com

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم از همه امکانات دیدن کنید و عضو شوید
لينك دوستان
» قالب وبلاگ

» فال حافظ

» قالب های نازترین

» جوک و اس ام اس

» جدید ترین سایت عکس

» زیباترین سایت ایرانی

» نازترین عکسهای ایرانی

» بهترین سرویس وبلاگ دهی

کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ ورزشی و آدرس amirhosin75.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
» اخبار سایر تیم های لیگ برتر

شاهکار دوم{رحمان احمدی}

مصاحبه منتشر نشده ، 12 روز قبل از بازی با السد / بصیرت : دو اخطاره نداریم ، اگر هم داشتیم بخشیده می شدند !


این روزها همه دنبال مقصر اتفاقات پیرامون باشگاه سپاهان هستند؛ رحمان احمدی به دلیل ۲ اخطاره بودن از حضور در این دیدار محروم بود اما به دلیل بی اطلاعی مسئولان باشگاه از این موضوع، وی در بازی با السد ۹۰ دقیقه به عنوان بازیکن فیکس بازی کرد.
بعد از این دیدار باشگاه السد که از این محرومیت احمدی مطلع بود به کنفدراسیون آسیا اعتراض کرد تا کابوس حذف تیم ملی امید از رقابت‌های انتخابی المپیک لندن برای فوتبال دوستان اصفهانی تداعی شود.
در صورتی که رای کمیته حقوقی کنفدراسیون آسیا به نفع باشگاه قطری باشد، نتیجه ۳ بر صفر به نفع این تیم می‌شود و فقط در صورتی سپاهان به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود می‌کند که در دیدار برگشت با نتیجه‌ای بهتر از ۳-۰ بتواند السد را در خانه‌اش از پیش رو بردارد که این اتفاق بیشتر شبیه معجزه می‌ماند!
نکته جالب این است که مجید بصیرت دو هفته گذشته در گفتگویی منتشر نشده با ایمنا از بخشیده شدن اخطاره‌های مرحله گروهی و همچنین بخشیده نشدن کارت قرمز سخن گفت: «کارت‌های زرد بخشیده می‌شود اما کارت قرمز بخشیده نمی‌شود».
پس از این حرف بصیرت از او درباره دو اخطاره‌ها پرسیدیم و اینکه یعنی دو اخطاره‌ها بخشیده می‌شوند؟ مجید بصیرت در پاسخ گفت: «دو اخطاره نداشتیم، اگر داشتیم بخشیده می‌شدند ولی کارت قرمز همیشه می‌ماند؛ چون تیم، تیم جدیدی می‌شود و همانطور که می‌دانید نفرات عوض شده‌اند.»
البته اینکه در روز‌های بعد مجید بصیرت به این نکته پی برده است یا خیر و آیا بعد از اطلاع احتمالی از دو اخطاره بودن احمدی، این موضوع را پیگیری کرده است و با اطلاعات درست اجازه بازی را به احمدی داده است یا خیر، بر ما پوشیده است اما چیزی که مسلم است این است که ۱۲ روز قبل از بازی با السد بصیرت از این موضوع بی اطلاع بوده است.
البته شاید در مورد این اتفاقات بتوان حق را به بصیرت داد؛ وقتی چند روز قبل از بازی شایعات برکناری او از باشگاه بیرون می‌آید و اینکه شاید به کادر فنی تیم اضافه بشود، وی عملا تمرکز خود را برای بازی با السد از دست می‌دهد؛ در هر حال نمی‌توان تمام تقصیر این اتفاق را به مجید بصیرت واگذار کرد.

afc: سپاهان تا فردا فرصت دفاع دارد

به گزارش جام نیوز به نقل از پانا، کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه ای از باشگاه سپاهان خواست مستندات و دفاعیات خود در مورد علت بازی رحمان احمدی دو اخطاره در دیدار سپاهان ایران - السد قطر را تا روز پنجشنبه تقدیم کرده تا با استناد به این مستندات ، کنفدراسیون فوتبال آسیا نظر نهایی خود را در مورد نتیجه دیدار سپاهان مقابل السد اعلام نماید.
سپاهان در دیدار مقابل السد در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از بازیکن دو کارته استفاده کرده بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نويسنده : امیر حسین | تاريخ : چهار شنبه 30 شهريور 1398برچسب:جدیدترین,اخبار,تیم های شهرستانی,, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» عناوين آخرين مطالب